" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Sunday, December 21, 2008

Tag dari Maa

Aku kena tag lagi. kali ni aku kena ngan maa. xnak jawab tapi dah diberi amaran jgn ngelat..
Maa...akan ku jawab juga walau lambat....


Rules:Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 16 random things,facts,habits, or goals about you.

1) Matlamat hidup aku nak cari kerja..skang ni susah nak dapat keje. Umur semakin meningkat...huhu

2)Bila dah dapat keje,aku nak bantu kedua ibu bapaku...t yang nak cari keje cepat2 t..

3)Aku paling suke ngan kaler hijau..apa2 pon mesti nak kaler t gak. Pernah dulu skali baju raya seme kaler hijau..mcm x nampak kaler lain..hehe

4)I love keroppi..aku suka pn sebab aku minat kaler hijaula..klu nak tau keroppi t katak..yang aku peliknya klu katak betol....geliiiii...

5)klu nak tau aku ni seorang yang sensitif sket.
@nangihntahla wakpe jadi gitu..klu terase sket pon mesti nak mengalir gak sket...

6)klu aku keluar g mana2 pon,mesti akan singgah gak kat pantai..aku memang suka tengok keindahan tuhan ni...

7)Aku seorang yang amat pemalu.
@maluwaaaa...lain ah klu aku betul2 kenal orang t..baru lah dop malu sket...

8)Aku berazam nak tambah lagi koleksi keroppiku....Skang ni pon pantang jumpa mesti nak beli..tp tengok poket gop la..

9)Aku pun nak lulus dalm SCWCD taun depan bulan januari kot....

10)Aku x suke kalau orang usik barang hok aku paling sayang...

11)Aku seorang yang suke simpan nape2 dalam hati kot...klu aku maroh aku jarang tunjuk..kdg2 t tunjuk gak klu ngan orang paling dekat dihatiku..hehe

12)Aku bukan seorang yang sangat rajin..haha but bila aku rajin,abis mende aku buat..kemas bilik,basuh baju,kmas umah..hehe

13)Aku suka masakan mak aku..huhu lamanye x mkan masakan mak..masakan mak 1 lagi..hehe pon suke gak..nasi lemak yang paling sedap...hehe

14)bila aku kuo g mane2 pon,purse n handset nokia 6630 aku ni mesti ikut sama..barang penting t...

15)Aku tersangat2 suka klu makan makanan yang pedas n masin.Aku paling tak suka manis..Mak aku cakap makan masin boleh kena penyakit darah tinggi..huhu takutnyaa

16)Dulu aku paling suka minum ait teh peng..Tapi skang ni minum teh o peng plop sebab nak kurangkan susu...hehe takut makin sihat..

nak tag aishah............

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik