" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Sunday, January 4, 2009

Kalaulah.....


Pic ni aku terserempak kat internet.Last week punye aku boring..aku jelajah google semata-mata nak cari koleksi keroppi.macam2 aku jumpa.memang exited ah tengok..Tapi paling aku berkenan ngan pic ni la.Kalaula ni aku punya kan best..Mana nak cari ek cadar camtu??Kalau sape2 pernah jumpa cakap kat aku ek..Bilik pon dah nak tukar kaler hijau dah ni.tunggu masa je.Dah boring ngn kaler pink..

ni maybe set bilik tidur budak2..tak sesuai utk aku..tapi comel..

ni set bilik tidur untuk baby..@sengihnampakgigi

No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers