" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Thursday, January 15, 2009

Happy Besday to me

Alhamdulillah..14 januari 2009 tepat jam 8.45 pagi genaplah umur aku 23 tahun..em macam tak nak tinggal lagi umur 22 tahun t.Tapi nak wak gane..dah tua pun.huhu memang kena ngaku jela.Tapi yang pasti penaja tak pernah cakap aku ni dah tua.kan??
Azam tahun baru aku dah setkan dalam otak kepala aku pada detik 12 tengah malam 1 januari ari t..Azam besday aku pun ada gak..hehe Azam aku ialah..jeng jeng jeng..hanya penaja je yang tau..haha..

Inilah kek besday party aku..konon besday party..haha lawak je..Lilin t menandakan aku dah 23.Aku dapat kek blueberry yang paling kecik je.Bukan habis pun kalau yang besar2..Aku makan ngn penaja je.Dah la dia memang tak suka kek2 ni..Nasib baik kek ni tak berapa manis..Aku benci manis2 ni.haha fuhhhh ayat....Kek dah ada tapi katne nak celebrate..em ntahla kat mana ntah aku celebrate ey..korang teka je la...



Ni la tempat kitorang celebrate...pernah buat dek orang ke celbrate kat sini?hehe ntahla..asalkan aku bahagia..ade aku kisah ke orang nak cakap apa?Aku ni dah la jenis pemalu..tapi penaja kabo dengan bekengnye."jangan care kokrang ah".haha

Tak lengkap kalau besday xde hadiah kan.hehe pagi2 buta lagi aku dapat hadiah dari mira.Dia bagi sambil berkata "Kak zura..hepy besday" hehe malu nak ambik hadiah..thanks mira..Kat bawah ni hadiah mira bagi..Tau2 je aku suka katak.Boleh la aku tambah koleksi aku..


Bantal ni aku dapat dari penaja.hehe Thanks kerana memahami diri ini..

Besday card 14 januari 2009


Sebelum balik sempat ag posing kat sini..duk ambik angin petang..

Kan aku dah cakap kek besar ni pun xkan habis kalau aku makan 2 orang je..Aku bungkus2 kan. aku wak balik hostel..Leh aku celebrate ngn dak2 hostel lak..Dah sampai hostel..siap segala bagai..barulah makan kek ni ramai2..Ni la kek yang aku sudah potong..konon la celebrate besday aku..macam2 adegan ada.sesi makan bersuap la..berposing2 la.tapi tak leh show gambar kat sini sebab bahaya...haha budak2 hostel mesti tau..

Di kesempatan ni aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada sesapa yang ingat aku.Terutama sekali untuk penaja -joe- yang banyak bersabar ngan kerenah aku.hehe kepada member2 ...Thanks..doakan aku panjang umur n dimurahkan rezeki.Amin..

1 comment:

-maa- said...

hehhe..epi besday...
best kek tue...=D

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers