" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Wednesday, January 28, 2009

Kenangan di jasper

Lepas je abis scjp...aku masih ada lagi kat jasper..Kitorang sambung training lagi untuk J2EE.

2 bulan lagi la maknanya aku duk kat Dungun tu.Dalam masa 2 bulan tu banyak sangat yang dipelajari..bersemangat sikit dari sebelum2 ni sebabnya aku ngan semua jasper kena buat laman web tapi laman web yang simple je sebab masa pun dah suntuk.sir bagi 2 minggu je.projek ni kena buat kumpulan atau ikut suka la nak buat berapa orang.Just untuk mempraktikkan apa yang kita belajar sebelum2 ni..Aku buat projek jual bunga ngan ja..Aku kira bertuah sebab ja memng kreatif gila ah.Aku pun ada gak ciri-ciri nak jadi kreatif tapi taklah sehebat dia.Almaklumlah dia orang multimedia..hehe




Ni lah interface laman web kitorang..Skang ni bila tengok2 balik..teringat balik
kat jasper..Walaupun projek ni tak perlu di hantar atau pun di present kan ...
tapi kalau boleh memang nak siap lah.Aku ni bukan terror sgt pun.thanks to member2 yang banyak tolong...

No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers