" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, August 23, 2010

Lets 2gtr..

Kenangan lame diimbas kembali...
Aku g bando ngan adik aku..Bukan nok g mana pon..g kfc je..haha
maklumla mls masok....kat kg aku bukan ade orang pun...Lepas je abis tebiu kt Tesdec...lupe nak cite..aku terime surat dari tesdec....kena g tebiu..jawatan pembantu tadbir je..tapi aku minat...
Dah tau dah keputusannya..
.dpt ke????????

klu dapat xde ah aku kat sini akn..hehe
Dah ah cite pasal t..kite sambung cite tadi...Aku g lepak 2 org je..ngan adik aku..dia punyela mkn banyok sampaikan boleh tibai n habiskan yang aku x abis...hhuhu ganaihh
time tu sempat lagi snap gambo...jom tengok...tu pon klu terase nak tengokla....
jom mkngggg

                                                                      aku ngan bulat

                                                                  kami lagi....dah kenyang da

JOM BALIK....

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik