" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, September 6, 2010

Berbuka puase with family @tj lumpur

Semalam lepas je time keje abis...cepat-cepat je aku balik ke umah kuartesku..hehe
Ada orang sedang menunggu..
Emm ase cam lain je..sbb selama ni aku balik mane ade orang nak tunggu aku ni..huhu
Tapi semalam..bila je sampai dekat pintu pagar..
aku tengok mak aku duk kat tangga...suke2....
sebenarnye family aku mari tghari lagi..cadangnye nak g buke puase kat luo...
Nor niat nok belanje..Jimat duit mok ayoh..haha
Tak terpk pon lagi nak g kedai mane...main hentamla labu kiranye ni..hehe
Bila dah siap order semua2 tu...kitorang terus g kuantan prade...pas solat asar....g shopping serba sedikit...
Aku blanje beli sandle mak...liza belanja beli sandle ayah..hehe
sepakat membawa berkat...tol tak?

Lepas tu g cari beg yang nor nok sangat-sangat..punyela lame pilih..poning oden tunggu ko...huhu
last2 pilih jugak kaler kelabu...Aku jugak sponsor..



Dekat ngn kul 7 kitorang g sane..ramai giler manusia..huhu
Dahla tempat yg kitorang tu duduk panas..kipas ade tp tak berfungsi..
Takpelah..yang penting...jom berbuke....

Tomyam seafood
Besarnyeee ikan...
Kerang Bakar


No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers