" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, December 20, 2010

Jahit manik

Sebenarnya dah lama minat nak jahit manik ni...
Tapi tak berkesempatan dan x berapa pandai...hehe

Daripada ms keropppi ni duk saje2 kat umah kuartes...duk membesarkan tubuh je..hikhik
baik ms keroppi buat sesuatu yang berfaedah kan..

Dah siap google2..kasik cari contoh jahit manik ni...g kedai carik manik yang nak..
ms keroppi beli manik kat era nona..harga pon ok dan banyak pilihan tau...:)

Gigih betul ms keroppi jahit manik...mkan pun dah tak ambik kisah..haha

yang first aku buat..haha tak lawa kan? buat cincai2 je..simple kan...
Tapi ni baju lama....di perbarukan..haha

yang ni percubaan kedua aku..hehe
 cantik tak?
 lps ambik bju ni dari tukang jahit..terus g cari manik n labuci.
punyela excited kan..haha
 tapi tak la setanding ngn senior2 jahit manik kan..huhu

p/s:nantila siap baju baru  tukang jahit tak jahit lagi pon boleh jahit manik lagi..:)

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik