" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Friday, May 27, 2011

Sambutan Hari Guru SKFNS 2011

Entry dah lapuk sebenarnya ni..hehe tapi takpe..masih dalam bulan mei kan?
Sebelum tu nak wish 
SELAMAT HARI GURU
 buat semua guru-guru di Malaysia terutama skkj, smkkj dan skfns..Terima kasih di atas segala ilmu yang dicurahkan..
Sekarang ni aku kerja dalam lingkungan guru..Tapi aku bukan guru ye..Cume bekerja di sekolah je..
Sambutan hari guru baru-baru ni giler meriah...
Jom tengok picccaaaaa...




lambat tol nak upload pic..cukupla buat smtra waktu..tepek yang ni dulu...

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik