" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Wednesday, June 22, 2011

DIY:kad buat sendirik

Dah lama buat..
Baru nak menunjuk hari ni..hahaha (niat sudah jahat wooo)
Kalau korang ada minat..baik korang buat sendiri je
Daripada beli kan?Kadang2 buat sendiri lagi puas hati tau...
Suka ati korang je nak tulis apa..nak letak gambo apa-apa je pon boleh..

Kat bawah ni kad aku buat untuk en tunang..
Bagi kat dia time jumpa haritu..
Tapi ntahla dia terharu ke tak?hati keballl


Yang kat bawah ni plak aku hias kat bilik opis aku..hehe




No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik