" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, June 20, 2011

mandi manda di gambang waterpark

Kat umah xde air..Terus col en tunang ajak g mandi kat gambang..haha
xdelah....semalam kan cuti sempena terengganu menang bola..
Jadi boringla duk umah je..plan nak g ngan en tunang je..
Sekali dia ajak semua member2 dia.
Tapi lagi ramai lagi best tau..
Yang tak bestnye tanganku luka...huhu ombak besar..kena batu...
gila manja..boleh kuo air mata lak..sakit tauuuuuu
Stop kejap main..en tunang g cari mende nk balut..hehe
I sayang u lebih la..wekkkk
memng best la kan tapi malamnye mesti aku semput...
main air sangat..waaaa

sempat lagi lumbe..haha
aku takut naik mende ni..

posing berdua sebelum pulang..
nanti datang lagiiii

:. pastu g makan kat tanjung lumpur..Tapi tak sesedap kat kedai jembal balok..

jom follow mrs..keroppi

klik klik