" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Sunday, August 14, 2011

Kursus Kahwin 12-13/8/2011


Assalamualaikum..
Alhamdulillah...

Selesai sudah fasa pertama..Sekarang ni dah ada sijil untuk teruskan fasa kedua dan seterusnya..
Weekend baru-baru ni kitorang g kusus kawin kat pejabat agama daerah kemaman..
Letih sangat-sangat..sebab aku drive sendirik..Petang khamis tu balik umah dulu..
Dah janji nak bukak puasa ramai2 ngan member keje..
Kitorang bukak puasa di Maizun Restoren di Bukit Kuang..
Eh panjang pulak cite ..hehe
Ok..Pagi2 jumaat tu..awal2 pagi terus tolak g kemaman..Lewat dalam 10 minit kot..
En tunang tunggu aku kat bawah..baru kitorang masuk..
Emm sepanjang kursus tu ada yang slot bestt...ada yang boleh buat aku tido..biasala la tu kan..
maklumla bulan puasa..
En tunang ada geng..bising la diorang..Aku gak la yang sorang2..
Banyak la dapat ilmu dari kursus ni..Skang dah tau jugak camne prosedur sebelum kahwin...
Selama ni pening je...huhu
Hari sabtu plak banyak gak slot2 yang best..Ingatkan hari kedua half day je..
Petang tu jugak dapat sijil..Tahniah untuk diri sendiri dan en tunang..hehe

Pic xde sebab tak ambik lagi dalam fon en tunang..

:.Banyak mende lagi  nak fikir pasal kahwin ni..sobsob

1 comment:

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

jom follow mrs..keroppi

klik klik