" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Thursday, December 11, 2008

Aku n Red rose

Sekuntum mawar merah sebuah puisi

Sekuntum mawar merah sebuah puisi

Untuk gadis pilihan oh.. di bulan disember
Mulanya cinta bersemi dan kehadiran
Ribuan mimpi-mimpi oh di bulan disember...



emm apa yang aku idamkan dah tercapai..kiranya tanpa aku duga,aku boleh dapat.hehe
apa yang aku nak selama ni ek???rose..memang susah ah aku nak dapat seme ni..orang tu tak nak bagi kat aku seme ni sebab rose mana tahan lama...tp sekali dua kale dappe kan..kadang2 aku terpikir..adakah cinta tu akan layu macam bunga ros ni??

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik