" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Thursday, December 11, 2008

Hadiah lagi...

Waaaa...aku dapat hadiah lagi..:)

Aku dapat hadiah ni mase ari sabtu 6 hari bulan dua belas jam 12 lebih gitu ah.... benda2 ni seme diimport dari klcc..hehe kate die la..kebetulan dia ade keje kat sana.. Aku memang suke gile ah bila dapat ni.Al-maklumlah aku kan peminat setia semua ni..cepat2 je buka.benda2 ni dia letak dalam plastik je..huhu syg nak balut comel2 kan? But apa-apa pun thanks to orang tu.. aku akan mempergunakan sebaik-baiknya.....


yang kat atas tu aku sangkut kat telinga..eh bukanla..aku ltak kat pencil box pink aku...n then yang keropi beso kat pencil box aku gantung kat beg laptop acer aku.huhu
kat bawah tu plak aku ingat nak letak kat phone nokia buruk aku je,tp tak tomeila..tali panjang ngat..to die (len kali cari yang pendek skit neh..hehe) n then aku letak kat camera olympus aku je...abes cite kan..

ni azam aku :- nak tambah lagi my collection...

2 comments:

Mira Syamim said...

sape die??
hahah
gtau la name...

miss keroppi said...

emmm nama?
hehe rahsia....
joe name ye..

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers