" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Tuesday, December 30, 2008

Trip ke Teluk Cempedak

Jom jalan-jalan Aku sekeluarga g jalan-jalan kat kuantan ari jumaat baru ni..Kebetulan sepupu aku dari terengganu mai jalan umah aku.Dia pun join sekali ah g jln2..Plannye nak g kelah kat teluk cempedak je.Alang2 t g shopping lu..hehe
ni la bantal keroppi yg aku beli t..

Dalam kul 9 lebih.. turun dari umah..g singgah teluk kalong lu..umah abang aku..pastu baru tolak g kuantan.G shopping kat megamall..Cuci2 mata jela...Duit tengah kering..huhu tengok jela org lain shopping..terserempakla ngan kerol x-classmate aku dulu mase kat udm.Pastu aku masuk kedai jual teddybear... terjumpalah bantal keroppi..hehe aku terus je beli..lalala time nak beli mende ni memng dop kedekut sikit pun...tauke t siap bagi diskaun lg..thanks. Lepas abis shopping..letihnye kaki ni..barula seme2 kete menuju ke teluk cempedak..dlm tghari gok la.time perut tngah lapo.hehe Bila sampai terus je siap2 untuk mkn..pas dah kenyang barulah g main air..Adik aku,anak sedara aku ngn ank sepupu aku je exited main..


adik aku ngan iliya posing..
kakak aku,aku ngn anak sedara n adik aku..

Time balik..ujan rintik2 la plak..Tpi g kat zoo taman teruntum lu kejap.anak sedare aku nk tengok ular beso.hehe kejap je duk situ..pastu terus je blik....Tapi sebelum tu singgah mkn otk2 kat geliga..Best sangat..

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik