" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Saturday, August 21, 2010

Merdeka...merdeka........

Merdeka.....merdeka.......(7 kali tau)hehe
Dah 20 hari dah kite berada dalam kemerdekaan..ada 11 hari lagi kita nak sambut merdeka...
Yang seronoknya..kita sambut merdeka dalam bulan puase tahun ni.....
emak aku punyala semangat..kibarkan jalur gemilang lagi kat depan umah...memang tabik spring ah..haha
bila masa dia letok dop tahu...Aku blik cuti minggu lepas..tengok dah berkibar dengan gahnya..
Aku buat n3 ni pun sebab petang tadi...sedang asyik duk ambik angin kat luar...tertengokla bendera ni berkibar...sungguh cantik...hehe


Sama-samalah kita cintakan negara kita.....Malaysia Boleh!!!!!

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik