" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Friday, August 20, 2010

Bersahur kat rumah

Aku update blog ni time lepas sahur..x ngantuk la pulak..sambil2 tunggu azan subuh berkumandang di masjid berdekatan rumahku...siap mkn nasik lagi aku sahur harini..xla pelik kan tapi time2 ujung minggu mcm ni je boleh mkn nasik..hehe kat kuartes tu bukan aku rajin nak mask pon...haha cukup ngan kurma..air masak..tu je...xde air panas pon..bukan apa,aku x berapa rajin nak tunggu air tu masak...heheheheh biasela duk sorang....

kadang-kadang terasa nak duk kat rumah je..tapi xkan xnak kerja kan? bila ada kat rumah lama2 boring pulak..itulah manusia,x pernah puas dengan apa yang dia ada..tapi aku bersyukur padaMu YA ALLAH kerana telah memberi aku rezeki....

No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers