" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Saturday, September 4, 2010

Dapat kad Raya...yey

Tengah ralik duk format ebook...
sembang2 ngan budk tahun 5..
ada la sorng budak ni cakap...
k.zura..ni ade kad raye utk kak zura...huhu
Terharu tol aku..memng dah lame giler x trime kad raye...
Sejak dah bes study...semua ucapan raye hanya melalui tenet...tepon n msg je..
Korang pun same kan?hehe
Budak2 t semua ketawa bila aku mcm tak percaya aku dapat kad raye...
Dikesempatan itu..aku nak mintak ampun maaf di atas segala kesalhn aku selama ni....


Ni la kad raye tu...

No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers