" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Friday, September 3, 2010

Selamat Hari Raya 2010

Awalnye aku post pasal raye ni kan...hehe
Biasala.aura raye dah sampai dalam diriku...
Diharap raye tahun ni memberi seribu makna dan keberkatan...
Diharap banyak dapat duit raye..hehe nok collect dari sape ek???
Tapi yang semestinye tahun ni aku kena bagi duit raye,...huhu
Bajet dah buat serba sedikit....
Baju raye dah siap...4 pasang tu...Bukan nak menunjuk2..hehe
Bukannye raye sngat pun..Boleh pakai buat g keje kan...


Aku pon dah reka kad raya yg nak tag kat member2 fb...
Memng simple..main tepek2 gitu je....haha
gambar tu je ade lam lappy ni....
Ape2 pon...selamat hari raye semua....

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik