" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Thursday, January 27, 2011

DIY:Bunga Riben

Jom sama-sama buat bunga riben..


Sebelum sampai umah tadi..singgah kt Era Nona jap..beli apa yang tak cukup lagi...
Beli gabus untuk sirih..Tapi tak tau nak buat bentuk cane..ingatkan nak gabus petak tapi xdek pulak...
Ambik jela yang mane ase boleh buat dan simple..
Cari jarum peniti..gam..Settle..jom bayar..hehe
Last baru mr keroppi ingat nak beli riben untuk letak kat kete..
Em mula-mula nak beli yang dah siap...tapi bila pk2 balik...rugi je ..baik beli riben dan buat sendirik..
Aku jugak yang kena buat..aku bukan pandai pun...
Sampai kt umah...siap segala bagai..terus dating ngn en guggle jap...
Cari cara wak bunga riben...jumpa jugak akhirnye...
Gigih tul aku membuatnye..1 gulung tu aku boleh buat 6 kuntum je..korang buat boleh berape ek???
nanti aku upload gambo ye..hehe


p/s:dapat buah limau kt kedai era nona td..sebijik jew...

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik