" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Friday, January 28, 2011

Veil untuk majlis pertunangan

Salam


Skang ni tengah pening-poning kopala fikir nak pakai veil yang camne untuk majlis tunang aku nanti...
Aku ada baca satu blog ni..iedayah..dia punye veil memang cantik sgt2..simple je.
Dahla DIY sendirik je..
Dengan itu,aku pun bertungkus lumus la cuba buat kan..Ada lebihan kain untuk baju tunang..
Tapi terlebih kecik la pulak..huhu
Terus carik en guggle jap...
Jom usha pic bwh ni..Mane tahu korang pun tgh pening kepala mcm aku gak...hehe


kredit to guggle..cantik kan?

ni labuh sangat kan?

Last2...aku ase pakai tudung siti je kot...ok tak?

3 comments:

Ima said...

tahniah kak zura..dah nak tunang rupanyer :)

hadiaruz.. said...

hehe thank ima

nia said...

ye pening yang amat sampai sekarang ta tau veil ape sesuai. :(

jom follow mrs..keroppi

klik klik