" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, January 31, 2011

Dugaan betul la...

Baru nak rase lega dengan persiapan yang telah dibuat..huhu
Fuhhh...tarik nafas dulu la sbelum nak cite...
Pagi tadi dpt msg dari my kakak..yang duk segamat tu...
Dia suh aku stanby wak hantaran sndiri sbb dia tak tau dapat balik ke tak...
Huhu sedih wooo....Maklumlah aku berharap kat dia je..Seme bakul-bakul yg dah siap ada ngan dia tau..
Ni rase mcm frust nonggeng skt ni...Mase dah suntuk plak tu...
Lepas ni kena cri apa yang patut la..x bersemangat plop rase..uwaaa 
some1 plezzz help meee...
Tapi nak buat cane kan...hujan ni rahmat tuhan..banjir pun bukan bole dijangka...
skang kak aku ada kat pusat pemindahan banjir lagi..
Ya Allah..aku harap sgt banjir cepat-cepat surut..Amin


p/s:mase taip ni..bnyk kali mengeluh..huhuhu   
      Ini hanya dugaan yg kecil dari Allah..Akan datng x tau lagi cane kan?
      

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik