" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Sunday, January 23, 2011

hidup baru...

Lama betul tak update blog ni..Dah bersawang agaknye..hehe .14 Januari 2011 genapla umur aku 25 tahun..hehe muda lagi kan?kan?haha
Aku harap tahun 2011..umurku 25 tahun ...aku dapat apa yang aku cita-citakan iaitu untuk hidup bahagia dgn dia...
Tahun ni takde cake besday from him..but its ok..hehe
Thanks for him dgn ucapan hari lahir untukku..
Takpelah xde hadiah pun..asalkan kite sentiasa bahagia..
Apa yang dirancang pada hari tersebut dibatalkan atas sbb2 tertentu...
Semoga apa yang kami rancangkan untuk tahun 2011 ni berjalan dengan sebaik-baiknya...Amin

Counting days...13 hari je lagi...berdebar jugak rasanye...:)

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik