" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Wednesday, January 26, 2011

Kain Sulam timbul

Sape suke beli kain sulam...?angkat kaki..hehe 
Aku tengok kain sulam ni dalam facebook sorang hamba Allah ni..
Memang lawa tau..dia buat baju kurung moden untuk majlis pertunangan dia..
Yang dia punye kaler putih..bunga sulam tu kaler pink...memang lawa...
memang kenang goh ah..hehe
Aku pun usha-usha kat blog..facebook yang ada jual kain sulam ni...
Banyak tol orang busines kain sulam ni tau

Tapi kita ni nak membeli mestilah kena pandai kan...
Aku bandingkanlah harga yang ada..Last-last kat sini paling murah dan berbaloi.
Sebenarnya aku nak buat untuk raya tahun ni tau..
Tak terpk pulak majlis tunang aku dipercepatkan...Tapi takpe..Moga-moga Allah memudahkan segalanya..Amin

Masa order kain tu harga Rm120..
Aku mintak kasik kurang lagi...dapatla seratus..hehe

kat bawah ni kain yang aku beli...lawa tak??
tapi kain alas kena beli sendirik tau..hehe


No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers