" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Tuesday, January 25, 2011

jom Shopim keroppi.... \o/

Lame betul tak shopim barang keroppi...
Kalau tak silap aku sejak keje kat bume neram ni memang xde bertambah pun stok keroppiku...huhu
mr.keroppi....bile nak temankan mrs keroppi shopim???wink wink...
Em sebenarnye bukan tak jumpa barang baru tapi sekarang ni kitorang kena berjimat..haha
Untuk masa depanla katakan...
Tapi aku teringin tul nak beli macam kat bawah ni....
Jom usha sama-sama ye.....

yang ni aku nak letak brooch2....aksesori 2
em mau yang ni sgt2..huhu tapi kan hari tu dah jumpa kat IOI mall kt puchong tapi gambar keroppi tak lawa mcm ni..huhu

Bawak gi jalan-jalan ok gak ni kan?cute je

p/s: gambar dari pakcik gugle

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik