" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Tuesday, January 25, 2011

Sakit gigi.... ;(







Waaaa...sakit betul kan bila gigi sakit kan..huhu
memang xde mood tol bile brekpes pagi tadi kat kantin.
Tengah selera tengok nasi goreng..tup..tup salah gigit...
Memangla gigi aku ada masalah kat geraham..
otometik kuo air mata..huwahuwa sakit wooooo....
terus xde selera la aku nak makan..Jahat tol ayam goreng yang membuatkan gigiku sakit..huhu


Macammane ek nak hilangkan sakit gigi selain dari makan ubat tahan sakit???
Sapa tau???Em baik tanya pak cik gugle..hehe


1. Cobalah untuk berkumur terlebih dahulu dengan obat kumur antiseptic, hal ini dilakukan untuk membunuh bakteri-bakteri dimulut.
2. Atau Anda juga bisa membuat teh kental tanpa gula untuk berkumur-kumur.
3. Gunakan ubat penghilang rasa sakit
p/s:kat atas ni..pak cik gugle yang cakap...ada jugak ubat tahan sakit ek..huhu

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik