" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, May 30, 2011

DIY:Projek hantaran kahwin

Godek-godek internet..sambil-sambil main fb...
carik design hantaran guna bantal..
Aku berkenan sgt pattern gune kabus tu je..
tak suke la yang jenis letak kekabu kt dalam tu..
Nampak cam lembik je..Kalau gune yg polisterin tu..just balut ngn kain or kertas...
Dah ade design yg nok buat, kaler tema pon dh ade..
Tunggu en tunang je ni..
xdok masa sokmo nk g beli barang..


Pssstt:en tunang..bile nak g beli semua ni?

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik