" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Saturday, June 18, 2011

ke ulu belitong la kiter..

Cite agak basi jugak ni kot..yela kan cuti sklh dah lame abis..hehe
Time cuti sekolah aritu aku tak ambik pun cuti...keje je..
Orang lain best je ambik cuti banyak-banyak tau...
Macam housemate aku..cuti seminggu tau..katenye balik umah mertua..
Sian plak kan..terpakse duduk membujang..dapat transfer jauh dari rumah..
Harap-harap k.ila (my housemate) dapat tukar kan..Ishh melaluk plak aku ni...

Ni nak cite aku ngan family ke johor minggu last cuti skolah baru-baru ni..
Mak la yang cadangkan..alang-alang tu nak kenal umah sewa baru kakak aku yang mengajar di segamat..
Alang-alang tu g ziarah umah adik mak aku kt felda ulu belitong..
Felda ulu belitong ni memng cantik sangat2..Memang patut la menang bertanding..hehe
Bila la felda aku nak menang jugak ek?huhu

Kami sekeluarga bergambar dgn poksu leh ngan mok su sebelum balik 

p/s: mood x ok sbb kete aku calar.bnyok plop tu..abang aku yg bwk..tensionnnn

No comments:

jom follow mrs..keroppi

Daisypath Friendship tickers

klik klik

Daisypath Anniversary tickers