" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, August 8, 2011

Kenangan puasa di Tesdec Part I

Rindunyeeee...
Teringat time bukak puasa kalau tak silap tahun 2009  di tesdec..
Kenangan ngan k.etty, nisah ngn cik tam..
K.etty suka sangat masak..semua masakan k.etty memang sedap..
Bilala aku nak pandai mcm k.etty..hehe

seee......goreng nugget dalam bilik


Dulu kat tesdec kitorang duk hostel..mase tu ambik kursus lepasan diploma..
Lupa la pulak nama warden kami tu..dia la yang rampas periuk nasik yang kami masak utk bukak puasa..
kat hostel dia ada sedia bilik makan..nak masak air bolehla...
Yang lain tak boleh...1 hari tu,lepas kitorang balik kelas..tengok periuk hilang..haha
menjawab la ngan warden..kaunseling sekali..haha kalau ingat balik..lawak tol..
Kadang-kadang keluar bukak puasa kat mamak kt mydin mall..rindunyee ayam goreng
Sekarang semua dah berubah,,masing-masing ada kehidupan masing-masing..

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik