" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Wednesday, August 3, 2011

Nekbat my feberet


Mende motif aku tunjuk pic makanan ye pagi2 ni ek..hehe
Takde motif pon..nak suh terliur je..
Teringin sangat nak makan..Lambatnya hari khamis..nak balik kg..
Suruh mak buat..Tapi aku suka makan yang dah simpan dlm peti ais..sejukkkk..
Kat bazar sini xdek jual pun..Bazar pun kecik je..Tapi yang jual kat bazar kadang2 tak sedap kan?

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik