" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Monday, February 16, 2009

Enjoy...


Ahad baru ni aku kuo lagi...g jalan2 kat kemaman je.maklumlah ari sabtu jupe kejap je.interview lama sgt..haha g kat astaka je.tengok pertandingn motor nagn kereta..aku pon tak tau pertandingan nape..aku ikut je.Dah orang tu minat.nak buat camne.huhu tp memang lawa gile2 ah..ada warna ijau,pink,purle,merah...huhu tapi yang membuatkan aku tak puas hati..aku jupe ngan orang yang aku paling benci..huhu aku benci dia..Aku susah nak benci orang sebenarnya..tapi dia..ntahla..huhu

em dah xde apa nak cerita...jom tengok gambo jela..hehe





aku yang kepanasan


kete yg byk piala








4 comments:

eZzaH fAraHaNa said...

tomei la kete 2....
wak pink 2 tomei kali..

hadiaruz.. said...

hok ijau la comel kali.hehe

SHAIKH said...

nice car..=)

Hisham said...

hye salam jengah..nice blog...kite tkr link k..

jom follow mrs..keroppi

klik klik