" Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan coklat untuk hantaran kahwin, tunang dan majlis hari jadi boleh hubungi miss keroppi.Email zuraidah1508@gmail.com. Harga boleh dirunding..tq"

Tuesday, August 17, 2010

Salam Ramadhan semua...

Emmm aku kembali berblogging...
Bukannye apa...aku berceloteh ni pun utk diri sendiri.
Isikan masa lapang yang x berape lapang..hehe


sebelum tu aku nak ucapkan selamat berpuase, selamat bersahur n selamat berterawih kepada semua ummat islam...semoga puase tahun ni memberi seribu keberkatan kepada kita semua..Amin

Tenet pon dah stabil...apa slhnye kita meluangkan mase utk blog kan..hehe

No comments:

jom follow mrs..keroppi

klik klik